За първата половина на 2015 г. на летище София 10 602 пътници са ползвали услугата „Индивидуални пътнически асистенти“. Като такива асистенти работят 37 служители, които подпомагат както пътниците с физически затруднения, така и тези, които имат някакъв друг проблем при пътуване по въздух, съобщи аеропортът.

През 2014 г. 21 659 пътници са се възползвали от тази услуга.

В обществената зона на Терминал 1 на летище София вече са обособени стая за кърмачета и място за пътници с увреждания. Пътуващите с малко дете през Терминал 1 могат да ползват специално оборудваната стая, за да го нахранят и преоблекат преди пътуването.

Хората, които поради заболяване или друга причина се нуждаят от специализирано съдействие, за да се придвижат и качат на самолета, могат да прекарат времето до полета или да изчакат своя асистент в обособената и специално обозначена зона за пътници с увреждания и намалена подвижност.

Двете нови помещения на Терминал 1 са разположени на леснодостъпно място – в обществената зона на салон „Заминаване“.

 

Източник: Инвестор

НАЙ-ЧЕТЕНИ

Коледен базар в Ловеч

Кризисен център за хора, преживели домашно насилие отваря врати в Горна Оряховица

Гинка ЧАВДАРОВА: Трябва да разплатим 3 млрд. лв., а кабинетът е оглушал

Нов социален проект „Бъдеще за децата на община Кърджали“

Приемат документи за лични асистенти в община Сливен

Нова лаборатория за образна диагностика заработи в МБАЛ-Хасково

ПОСЛЕДНИ

Ден на отворените врати по НПЗХУ

Нов социален проект „Бъдеще за децата на община Кърджали“

Социална градина „Грижовник“ отвори врати в Бургас

Първо заседание на Консултативен експертен съвет по проект на АСП

Категории