На официална церемония Българският форум на бизнес лидерите (БФБЛ) обяви победителите в националния конкурс за корпоративна социална отговорност и устойчиво развитие. В съревнованието са се включили 78 компании със 108 корпоративни проекта с кауза.

Отличията бяха връчени от президента на Република България Румен Радев, заместник-кмета на Столична община Дончо Барбалов, заместник изпълнителния директор на Агенцията по заетостта Милена Георгиева, търговския аташе в Британското посолство в София Тим Буйсерет и Максим Бехар, член на УС на БФБЛ.

Голямата награда в категория „Инвеститор в обществото” спечели Райфайзенбанк с дарителската кампания „Избери, за да помогнеш“, с която се подкрепят проекти в здравеопазването, социалната сфера, културата и образованието и екологията. На второ място се класира ЛИДЛ България и социално отговорна им инициатива „Ти и Lidl за по-добър живот“ за финансиране на добри идеи на граждански организации. Третото място е за HPE България с локалния си доброволчески екип The Cause, който работи за решаването на ключови социални въпроси.

Статуетката в категория „Най-добра социална политика на малко и средно предприятие” отиде при Есетере България, спечелила с цялостната си програма за корпоративна социална отговорност за менторство и трудова реализация на хора от уязвими групи.

Теленор беше отличен с трета награда в категорията „Инвеститор в човешкия капитал и условията на труд” за инициативата си за професионално развитие на хора с увреждания Open Mind България.

Приз за корпоративна социална отговорност получиха и Кока-Кола ХБК, PwC България; L’Oreal България, Нестле България, Фантастико, A1, Ейвън Козметикс България, Еврофутбол, Астелас Фарма, Ситибанк Европа, VIVACOM, Дънди Прешъс Металс Крумовград, Кауфланд България.

Повече за събитието и за всички отличените компании може да научите ТУК.

Източник: БФБЛ, 28.02.2020 г.