Асистенти вече ще помагат на хора със зрителни увреждания, докато пазаруват в BILLA. Служителите на BILLA са преминали през специализирано обучение, за да се запознаят с основните правила за оказване на съдействие на клиенти с увредено зрение, така че да им бъдат максимално полезни и да ги ориентират при правенето на покупки.

Политиката на фирмата е разработена съвместно със Съюза на слепите в България и ще се прилага във всички магазини на веригата.
Целта на проекта е да улесни хората със зрителни увреждания при изпълнението на ежедневните им задачи, каквото е и пазаруването.

Този проект е от изключително значение за компанията, тъй като държим всички наши клиенти, без изключение, да пазаруват спокойни и безпрепятствено в магазините на BILLA, знаейки, че винаги има кой да и помогне и да ги насочи, когато имат нужда от това, посочва управителят Бойко Сачански.

 

Източник: news.ibox.bg

НАЙ-ЧЕТЕНИ

Коледен базар в Ловеч

Гинка ЧАВДАРОВА: Трябва да разплатим 3 млрд. лв., а кабинетът е оглушал

ГАЛЯ ЦВЕТАНОВА, КОЯТО НИ ДАВА ФОРМУЛАТА ЗА КАЧЕСТВЕНИ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ

Нов социален проект „Бъдеще за децата на община Кърджали“

Приемат документи за лични асистенти в община Сливен

Нова лаборатория за образна диагностика заработи в МБАЛ-Хасково

ПОСЛЕДНИ

Ден на отворените врати по НПЗХУ

Нов социален проект „Бъдеще за децата на община Кърджали“

Социална градина „Грижовник“ отвори врати в Бургас

Първо заседание на Консултативен експертен съвет по проект на АСП

Категории