Google Ad Grants дава възможност на неправителствени организации да популяризират своите каузи и инициативи на страниците с резултати от търсенето с Google чрез реклама с AdWords на стойност 10 000 щ. д. месечно.

Бенефициентите в Google Ad Grants получават безплатна реклама, като създават и управляват собствени профили в AdWords, подобно на плащащите рекламодатели, но участват със следните ограничения:

  • Дневният бюджет е зададен на 329 USD, което се равнява на около 10,000 щ. д. месечно.
  • Максималната цена на кликване (CPC) е ограничена до 2 щ. д.
  • Могат да се провеждат само кампании с насочване по ключови думи, с текстови реклами, които да се показват само на страници с резултати от търсенето с Google.
  • Могат да показват само текстови реклами.

За да отговарят на условията за участие в програмата Google Ad Grants, организациите трябва:

  • Да имат актуален и валиден статут на благотворителна организация според разпоредбите на съответната държава.
  • Да потвърдят и приемат изискваните в кандидатурата свидетелства относно липсата на дискриминация и получаването и използването на дарението.
  • Да имат действащ уебсайт със съществено съдържание.

Повече информация ще намерите ТУК.