Според проучване на Сдружението за модерна търговия шест от най-големите търговски вериги в България са инвестирали около 17,5 млн. лв. в корпоративна социална отговорност, подпомагайки различни каузи и инициативи. През последната година шестте вериги са дарили над 1 млн. лв. в подкрепа на хора и местни общности, като са подпомогнали над 50 социални инициативи.

„Kaufland България“ са дарили повече от 350 хил. лв. за проекти в подкрепа на уязвими групи и за развитие на талантливи деца. „Lidl България“ финансира местни неправителствени организации с проекти за подобряване на средата на живот в рамките на инициативата „Ти и Lidl за по-добър живот“, която се провежда за трета поредна година.

„Billa България“ подпомага работата на фондация „Искам бебе“ и подкрепя Съюза на слепите и Съюза на глухите в България. „DM България“ е дарила апаратура на специализираната болница за лечение на детски болести „Проф. Иван Митев“ в София и подпомага „SOS Детски селища“ като инициатор на кампания за събиране на средства.

„Mr. Bricolage“ подпомага благотворителни инициативи, провеждането на младежки фестивали, дарила е стоки и средства за реализацията на 12 проекта на местни общности и детски градини.

Източник: Капитал, 25.09.2019 г.